- Değişim ve İade Koşulları
-İade Süresi Ne Kadardır ?
İnternetten alınan ürünün iade süresi 14 gündür.
Mağazadan alınan ürünün iade süresi 7 gündür.
-Değişim süresi ne kadar ?
Değişim süresi 90 gündür.
-İade sürem doldu, nasıl işlem yapabilirim ?
Değişim süresi içinde ürünü istediğiniz zaman değiştirebilirsiniz .
-Siparişim kargoya verilmeden nasıl iptal edebilirim ?
Siparişiniz kargoya verilmeden iptal etmek isterseniz , sitemizde bulunan iletişim numarasından bizlere sipariş numaranız ile ulaşmanız gerekmektedir.
Kargo tarafınıza ulaştıktan sonra iade etmek için iadenizle ilgili tarafımıza form doldurarak iade gönderimini sağlayabilirsiniz.
-Değişim iade için ürünü nasıl gönderebilirim ?
İade işlemlerini başlatmak için tarafımıza ulaştıktan sonra sizlere tarafımıza ürünü gönderebilmeniz için kargo firması bilgileri paylaşılacaktır. Sizlere verilen kargo firması üzerinden ürünü tarafımıza gönderebilirsiniz.
-Ürün iadesinde yapılması ve dikkat edilmesi gerekenler nelerdir ?
Satın almış olduğunuz bebek arabasının ürün iadesi tarafımıza ulaştığında , ürünün gerekli kontrolleri yapılır . Bu kontrollerde ürünün kolisinin zarar görmemiş olması, bebek arabasının kullanılmamış olması ve aynı zamanda zarar görmemiş olması gerekmektedir. Kullanılmış ürünlerde yaşanabilecek teknik sorunlar Gümrük ve Ticaret Bakanlığı’nın belirlediği kapsamlara göre değerlendirilir. Bu ürünler teknik servis tarafından , garanti kapsamı dahilinde incelenmesi gerekmektedir.
-Hangi ürünler iade kapsamı dışındadır ?
Ayıplı olduğu teknik birimler tarafından tespit edilen tüm ürünler iade edilebilir ancak mazeretsiz iadeler aşağıdaki durumlarda kesinlikle yapılamamaktadır.
.Tüm kullanılmış ürünler (satılabilirdik özelliğini yitirmesinden dolayı iade ve değişim süresine uygun olsa dahi iade ya da değişimi söz konusu olmamaktadır)
.Ambalajı bozulmuş ürünler, satın alındığı andaki kusursuz , eksiksiz ve orijinal kutusunda olmalıdır. Kutusu, ambalajı , varsa aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilemeyen ürünlerin iadesi ya da değişimi mümkün değildir.
-Ürün iadesinde kargo ücreti kim tarafından karşılanır ?
Karşı ödemeli.
-Ürün kargodan hasarlı çıktı, bu durumda ne yapmalıyım ?
Size teslim edilen paketin içinden ürünün hasarlı , ezik ya da ıslak çıkması durumunda : durumu teslimat sırasında fark ediyorsanız paketi teslim almayınız.
Durumu teslimattan sonra fark ettiyseniz , kutunun ve ürünün fotoğraflarını çekmeniz gereklidir.
-İade adresi nedir ?
-İadem banka hesabına veya kredi kartına yapılabilir mi ?
İadeler bankaların online ödeme sistemleri üzerinden yapılmaktadır. Banka kısıtlamaları gereği, iade sadece ödeme için kullanılan karta , hesaba yapılabilmektedir.
-Ürünün ambalajı zarar gördü ise yine de iade edebilir miyim ?
İade edilen ürünün ambalajı kullanıcı tarafından hasarlanmış ise bu nedenle ürünün tam fiyatından tekrar satılabilme özelliği yitirilmiştir.